Меню сайту
КАТЕГОРІЇ РОЗДІЛУ
Навчально-виховна робота [31]
Охорона праці та БЖ [18]
Виховна та позакласна робота [10]
Учням [11]
Софт для школи [4]
Господарсько-фінансова робота [3]
Нормативні документи та організаційні матеріали [97]
Накази по школі [3]
Реферати [33]
ПОШУК
ВАЖЛИВО



Освіта Чутівщини

Відділ освіти Чутівської РДА

Чутівський РМК 

Артемівська ЗОШ І-ІІІ ступенів

Новокочубеївська ЗОШ І-ІІІ ступенів

Чапаєвська ЗОШ І-ІІІ ступенів

Сторожівська ЗОШ І-ІІІ ступенів

Водянська ЗОШ І-ІІ ступенів

Правова допомога учням школи
Оперуповноважений КМСД Чутівського РВ УМВС України у Полтавській області, 
капітан міліції Шульга Ростислав Андрійович 
(05347) 9-12-55
 
ТЕГИ
Каталог файлів
Головна » Файли » Навчально-виховна робота

Поради вчителеві, як працювати з дітьми.

Повільна дитина. Як працювати з повільними дітьми?

? Пам’ятайте, що крик, роздратування, різкі зауваження тільки сильніше сповільнюють у дитини процес мислення. Враховувати це потрібно під час будь-якої роботи. Слід відмовитися від фраз: «Швидко розкажи мені визначення», або «Негайно виправи помилку». Дитина може прекрасно знати визначення і бачити помилку, але такий темп не дозволяє йому зібратися з думками. Якщо така дитина далі почує «Знов не вивчив», то занервує ще більше. І вже через декілька років навчання відстане зовсім.
? В роботі з такими дітьми слід враховувати важкість переключення на новий вид діяльності. Такому учню можливо доведеться пояснювати декілька разів одне й теж саме завдання. Але не перетворюйте пояснення у монолог, чим менше слів – тим краще. А для того, щоб він виконав його правильно слід надати більше часу.
? Таких учнів потрібно попереджувати про зміну діяльності заздалегідь, щоб він зміг настроїтися на наступну роботу. Наприклад ви можете сказати: «Через п’ять хвилин ми закінчуємо писати і будемо працювати за підручником».
? Коли говорите намагайтеся встановити з таким учнем візуальний контакт. У деяких дітей виробляється свого роду імунітет на вказівки «здалеку».
? Якщо ви викликали учня відповідати (але ні в якому разі не робіть це на початку уроку), спробуйте не перебивати його, дати зібратися з думками і відповісти.
? Даруйте позитивні емоції. Дитина від дорослого чекає уваги і робить усе, щоб ви відмітили саме його. Увага може бути позитивною, або негативною. Цікаво, що діти більше реагують на інтенсивність емоцій, ніж на їх характер. Таким чином, якщо ви скажете: «Сьогодні ти впорався вчасно» - це буде «трійка» по шкалі позитивної уваги, а ось, якщо ви збільшеним тоном скажете «Ти можеш робити це швидше! Тебе чекає весь клас» ,- це вже вісім по шкалі уваги (на цей раз – негативної). Ось чому таким дітям потрібна збільшена позитивна увага.
? Якщо ви помічаєте, що дитина зробила щось швидко, навіть відкрила з усіма щоденник, хвалить її за швидкість та ефективність.

Невпевнена дитина

? Неуспішність, зовнішня байдужість, сором’язливість, незручність - прояви невпевненості у власних силах. Часто ми називаємо це «заниженою самооцінкою».
? Як же виховувати впевнену у собі дитину, розвити адекватну самооцінку? Перш за все, необхідно викликати у дитини почуття поваги до самого себе, гордості, на основі більш точного розуміння своїх достоїнств, та недоліків. Виховувати сміливість бути самим собою та бажання досягти успіху.

Рекомендації по створенню у дитини адекватної самооцінки.

? Пам’ятайте, що кожна дитина у вашому класі має право на помилку .
? Ніколи не порівнюйте такого учня із іншими! Пам’ятайте, що будь-яку дитину можна зрівнювати тільки із самою собою (яка вона була на минулому уроці, а яка на цьому і, можливо, яка вона буде наступного разу).
? Частіше використовуйте групові форми роботи, колективні завдання. Але особливо корисною для таких дітей буде саме парна робота.
? Починаючи із початкової школи, не оберігайте дитину від повсякденних справ. Доручіть такій дитині полив квітів, створення газет, плакатів, відповідальність за «щоденник поведінки». Але перед тим, як доручити справу, переконайтесь, що це їй під силу. Нехай дитина частіше виконує різні по важкості завдання та отримує задоволення від зробленої праці, а також похвалу та підтримку від вчителя (по можливості від однокласників).
? Частіше надавайте завдання, що потребують спілкування: взяти інтерв’ю для класної газети, або підготувати цікаві запитання для уроку.
? Використовуйте контакт погляду. Сором’язливі діти уникають його. Поступово привчайте дитину дивитися у очі співрозмовнику.
? Не намагайтеся вирішити за таку дитину будь яке питання. Це ще раз «доведе», що вона сама ні з чим не може впоратися.
? Слідкуйте за тим, щоб відзначати успіхи дитини. Але пам’ятайте, що похвала повинна бути відповідна дії.
? Якщо така дитина десь проявила ініціативу, підтримайте її. Нехай вона спробує себе в ролі лідера.
? Частіше використовуйте рольові ігри та театралізовані вистави, де дитині доведеться грати інших людей та відображати не свої почуття.
Тривожна дитина
? Тривожну дитину необхідно постійно підбадьорювати, демонструвати впевненість у перемозі, та можливості успіхів.
? Намагатися виховувати правильне відношення щодо результатів своєї діяльності. Вміння правильно оцінити себе
? Спокійно та правильно відноситись до успіхів та до невдач. Не соромитись та не лякатися помилок, використовувати їх для розвитку.
? Формувати правильне відношення до діяльності та вчинків інших людей.
? Розвивати адекватне ставлення до оцінок, думок інших людей. Широко використовуйте музику, ігрові прийоми, рольові ігри.

Агресивна дитина

? Пам’ятайте, що заборони, та підвищення голосу – самі неефективні способи у виправленні агресивності.
? Дайте можливість таким дітям своєчасно виплеснути напруження за допомогою фізкультурних хвилинок, читання вголос, хором тощо.
? Слідкуйте за своєю поведінкою , контролюйте свій гнів, не надаючи йому форму погроз та звинувачень.
? Важливо, щоб дитина зрозуміла, що вона потрібна в класі, що її цінують та приймають. А для цього вам необхідно дізнатися про інтереси та здібності такого учня. Та перевести активність у корисне русло.
? Таким учням слід частіше надавати можливість працювати в групах, де успіх залежить від колективної роботи, вміння спілкуватися, домовлятися.
? Один із самих корисних способів змінити поведінку дитини – це піймати її на хорошому вчинку. Кожен раз, коли дитина стримує себе і не починає бійку, просто відмітьте, що вона стала сильнішою. Дитина реагує на похвалу, користуйтеся цим, для того, щоб зробити добре відношення – звичкою.
? Допоможуть класні години, де піде мова про почуття, емоції, та методи їх контролювання. Головне, щоб під час таких уроків було менше монологів, але ні в якому разі не акцентуйте увагу класу на проблемних дітях.
Категорія: Навчально-виховна робота | Додав: BOSS | Теги: поради вчителям, психологічні поради, робота з дітьми, поради психолога вчителям
Переглядів: 2051 | Завантажень: 0
ВХІД

Сайт коректно переглядається тільки в браузерах: Opera,  Chrome,  Mozilla Firefox

СЬОГОДНІ
    Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
ДОПОМОГА ШКОЛІ

     

    Благодійний фонд "Дивосвіт наших дітей очима батьків"  

Корисні посилання

МИ У СОЦМЕРЕЖАХ

САЙТИ ПЕДАГОГІВ ШКОЛИ

ПОДІЛИТИСЯ З ДРУЗЯМИ
СТАТИСТИКА САЙТУ

ЗАРАЗ НА САЙТІ

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

 
 
Чутівська ЗОШ І-ІІІ ступенів © 2017