Меню сайту
ПОШУК
ВАЖЛИВО



Освіта Чутівщини

Відділ освіти Чутівської РДА

Чутівський РМК 

Артемівська ЗОШ І-ІІІ ступенів

Новокочубеївська ЗОШ І-ІІІ ступенів

Чапаєвська ЗОШ І-ІІІ ступенів

Сторожівська ЗОШ І-ІІІ ступенів

Водянська ЗОШ І-ІІ ступенів

Правова допомога учням школи
Оперуповноважений КМСД Чутівського РВ УМВС України у Полтавській області, 
капітан міліції Шульга Ростислав Андрійович 
(05347) 9-12-55
 
ТЕГИ
2-А клас
Завдання для дистанційного навчання на ІІ семестр 2015-2016 н.р.

Англійська мова  
Тема “У зоопарку.”
1.Читати та написати письмовий переклад тексту впр.4. с. 107
2.Підготувати розповідь про свого домашнього улюбленця.
Виконане завдання здати на першому уроці 4 чверті.
 
Тема «Пори року».
Вивчити назви пір року та місяців року.
Виконане завдання здати до 20.04.2016
 
Математика
Тема. Математичний диктант. Вправи і задачі на засвоєння таблиць множення числа 4 та ділення на 4
Завдання:
1.Написати математичний диктант /за № 729/;
2.Обчислити вирази № 731 ,734;
3.Розв’язати і порівняти задачі; зробити висновки /№732/
4.Повторити таблиці множення числа 4 та ділення на 4.
 
Тема. Вправи на закріплення і систематизацію знань. Розв'язування задач з логічним навантаженням
Завдання:
1.Написати само диктант за № 764;
2. Знайти помилку у прикладах і розв’язати правильно № 763
3.Розв’язати логічні задачі про клоунів /№769,770/
4.Визначити,скільки прямокутників і квадратів на малюнку/№ 768/
 
 
Тема. Порівняння чисел. Складання виразів за малюнками і записами. Складання і розв'язування задач за коротким записом. Повторення «Робота над складеною задачею»
Завдання:
1.Вивчити правило порівняння чисел на с. 132.
2.Навчитися складати вирази за малюнками і записами за № 817, 818.
3.Ознайомитися із розв’язуванням простих задач на порівняння № 819, 820, 821, 822,825
4.Повторити розв’язування складеної задачі за № 816
5.Обчислити вирази № 824.
 
 
Тема. Порядок виконання дій у виразі. Розв'язування рівнянь. Знаходження значень буквених виразів. Повторення «Вирази із буквеними даними»
 
Завдання:
1.Повторити  порядок виконання дій у виразі і знайти його значення за № 836,844
2.Розв’язати рівняння/№841/
3.Повторити вирази із буквеними даними  та знайти значення буквених виразів за № 838
4.Розв’язати задачі № 840,845
 
Літературне читання
Тема. Урок узагальнення знань. Формування вміння самостійно опрацьовувати новий твір. В.Самійленко "Вечірня пісня"**
Завдання:
1)По підручнику на с. 71 дати відповіді на запитання у рубриці «Повтори і пригадай»
2)Формувати вміння самостійно працювати над твором В. Самійленка « Вечірня пісня»/у додатку до підручника «Перлинка» на с. 55-56/
3)Дати відповідь на запитання на с. 56
4)Дібрати і записати у зошит порівняння до слова сонце.
 
Тема. Творчість П. Воронька. "Казка про рукавичку"
  •  
1.На с. 72 підручника прочитати відомості про П. Воронька
2.Перевірити, чи правильне припущення,прочитавши « Казку про рукавичку/с. 72-73/
3.Назвати причину вчинку хлопчика;
4.Дати відповіді на запитання на с.73
 
Тема. Картини природи у поезії В. Лучука. Поняття "білий вірш". В. Лучук "Білий вірш"
Завдання:
1.Прочитати матеріал про В. Лучка на с. 77
2.Вивчити поняття «білий вірш» ( на с. 78)
3.Опрацювати твір В. Лучка «Білий вірш (с.78)
4.Виконати творчі завдання на с.78
 
Тема. Прихід весни в поезії Л. Костенко. "Телеграма-блискавка", "Вербові сережки"**
  •  
1.Опрацювати додаток  до підручника «Перлинку» на с. 61
2.Знайти цікавий матеріал із життя Ліни Костенко
3.Вивчити вірш Л. Костенко «Вербові котики», розказати з відповідною інтонацією.
 
 
 
 
Українська мова
Тема. Добір спільнокореневих слів. Позначення кореня. Спостереження за словами з омонімічними коренями. Повторення: Пра­вопис ненаголошених голосних [е], [и] в коренях слів
Завдання:
1.На с.123 прочитати вправу 1 переказати, знайти у тексті спільнокореневі слова,виписати, позначити корінь;
2.На с. 124 із вправи 2 списати спільнокореневі слова,вилучивши зайве і визначити корінь.
3.Повторити правило про правопис ненаголошених голосних е. и в коренях слів на с.17 .
 
 
Тема. Утворення спільнокореневих слів різних частин мови. Складання речень зі спільнокореневими словами. Повторення: Пра­вопис ненаголошених голосних [е], [и] в коренях слів
  •  
1.Списати 2 абзац вправи 1 (с.125) уписуючи слова з довідки. Підкреслити спільнокореневі слова,позначити корінь;
2.У вправі 2 (с.125) до виділеного слова дібрати два спільнокореневі слова
3.У вправі 1 на с.126 «зібрати»   слова, записати за зразком, позначити корінь.
4.Виконати вправу на повторення на с. 17-18 (вправа 3).
 
 
Тема. Закріплення знань про розповідні та питальні речення . Повторення: Розділові знаки в кінці речення.
 
Завдання:
1.На с. 134 із вправи 1 списати 1 абзац, уставляючи пропущені букви;визначити скільки питальних і розповідних речень у вправі 1
2.У вправі 3 на с. 135 поставити розділові знаки, списавши пісню
3.Списати діалог героїв казки з вправи 1 , підкреслити питальні речення.
 
 
Природознавство
Тема. Які весняні турботи в людей у селах і містах? Праця людей навесні, прибирання прибудинкових територій. По­чаток землеробського сезону
Завдання:
1.Опрацювати матеріал підручника на с. 118-119;
2.Виконати завдання для друга природи (с. 119);
3.Виконати завдання у зошиті на с. 43



Тема. Урок-екскурсія. Які зміни відбуваються в природі навесні? Спостереження полудневої висоти Сонця за до­помогою гномона. Визначення температури повітря, хмарності та основних сторін горизонту, напрямку і сили вітру. Спостереження за весняними змінами в живій природі
  •  
1.Спостерігати полудневу висоту Сонця за допомогою гномона;
2.Визначити температуру повітря , хмарність, напрямок і силу вітру;
3.Спостерігати за весняними змінами в живій природі.
 
Фізична культура
 
Тема. Комплекс загальнорозвивальних вправ у парах.Повороти на місці на лижах.Одночасний двокроковий хід.Перехід з поперемінного двокрокового ходу на одночасний.Підйом ковзним кроком.Спуск із зупинкою падінням на бік.Естафета на лижах без палок
Завдання:
1.Навчитися повертатися на лижах на місці;
2.Переходити з поперемінного двокрокового ходу на одночасний
3.Підійматися ковзним кроком.
4.Спускатися із зупинкою падінням на бік. .
 
Тема. Пересування з лижами в колону по одному.Повороти на місці на лижах.Комплекс загальнорозвивальних вправ у парах.Перехід з поперемінного двокрокового ходуна одночасні.Підйом ковзним кроком.
Спуск із зупинкою падінням на бік.Естафета на лижах з етапами до 20 м  
 
Завдання:
1.Навчитися повертатися на лижах на місці;
2.Переходити з поперемінного двокрокового ходу на одночасний
3.Підійматися ковзним кроком.
4.Спускатися із зупинкою падінням на бік. .
 
 
Тема. Комплекс загальнорозвивальних вправу парах.Повороти на місці на лижах.Перехід із поперемінного двокрокового ходуна одночасний. Проходження дистанції.Підйом «ялинкою».Спуск у високій стійці.Естафета на лижах з етапами до 20 м
          Завдання:
1.Пройти дистанцію;
2.Вчитися підніматися «ялинкою».
3.Вчитися спускатися у високій стійці.
 
Трудове навчання
 
Тема. Пластилін і його застосування. Вазочка для квітів
Завдання:
1.Пригадати властивості пластиліну, правила роботи з пластиліном, інструменти , які використовують.
2.Виготовити вазочку для квітів за такою послідовністю:
  1. На чисту баночку з-під йогурту тонким шаром нанеси пластилін;
  2. Прикрась вазу кульками, джгутиками, цятками, локшинами утворивши з них рослинний орнамент.
 
 
 
 
 
Образотворче мистецтво
 Тема. Симетрія як найпростіший композиційний засіб організації
площини. Досягнення рівноваги в асиметричній композиції. «Святковий букет»
 
Завдання:
1.розрізняти поняття симетрична композиція /де ліва і права частини картини заповнені приблизно однаково, зображення схожі/ і асиметрична композиція /де головне зображення змінено вліво або вправо від центра і врівноважується другорядними елементами;/
1.виготовити листівку для привітання мами зі святом способом витинанки:
  1. склади аркуш паперу навпіл
  2. намалюй половину зображення своєї  композиції
  3. виріж
  4. розгорни витинанку і наклей на картон
 
 
Основи здоров’я
Тема. Безпека вдома. Як вести себе з незнайомцями. П. р. Користування телевізором, комп’ютером, телефоном.
Завдання:
1.Прочитати статті з підручника на с. 80-82 дати відповіді на запитання
2.Обговорити казку «Вовк і семеро козенят» зробити висновки;
3.Розказати правила користування телевізором, комп’ютером, телефоном, опираючись на матеріал підручника на с. 83.
 
Інформатика
Тема. Створення фігур у гра­фічному редакторі
Завдання:
1.Ознайомитися з інструментами для створення фігур у графічному редакторі прочитавши матеріал у підручнику на с. 104-105
2.Виконати практичне завдання на с. 106
3.Дати відповіді на запитання підручника с. 107
4.Опрацювати завдання у зошиті с. 52-53.
 
 
 
Музичне мистецтво
Тема. У місті балетів. П. Чайковський, «Танець маленьких лебедів» (ф-на п’єса та фрагмент із балету «Лебедине озеро»). М. Коваль, колискова Мами Кози.
Завдання:
1.Вивчити поняття «балет» /музичний спектакль. У якому думки та почуття передаються танцем/
2.Знайти «танець маленьких лебедів» П. Чайковського у різному порівнянні, прослухати ,  порівняти зробити висновки.
3.Вивчити колискову Мами кози з опери «Вовк та семеро козенят» М. Коваля.
 
ВХІД

Сайт коректно переглядається тільки в браузерах: Opera,  Chrome,  Mozilla Firefox

СЬОГОДНІ
    Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
ДОПОМОГА ШКОЛІ

     

    Благодійний фонд "Дивосвіт наших дітей очима батьків"  

Корисні посилання

МИ У СОЦМЕРЕЖАХ

САЙТИ ПЕДАГОГІВ ШКОЛИ

ПОДІЛИТИСЯ З ДРУЗЯМИ
СТАТИСТИКА САЙТУ

ЗАРАЗ НА САЙТІ

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

 
 
Чутівська ЗОШ І-ІІІ ступенів © 2017