Меню сайту
КАТЕГОРІЇ РОЗДІЛУ
Розклад занять
Навчальна діяльність
Виховна діяльність
ПОШУК
ВАЖЛИВО



Освіта Чутівщини

Відділ освіти Чутівської РДА

Чутівський РМК 

Артемівська ЗОШ І-ІІІ ступенів

Новокочубеївська ЗОШ І-ІІІ ступенів

Чапаєвська ЗОШ І-ІІІ ступенів

Сторожівська ЗОШ І-ІІІ ступенів

Водянська ЗОШ І-ІІ ступенів

Правова допомога учням школи
Оперуповноважений КМСД Чутівського РВ УМВС України у Полтавській області, 
капітан міліції Шульга Ростислав Андрійович 
(05347) 9-12-55
 
ТЕГИ
Наша освітня діяльність
Головна » 2010 » Листопад » 26 » Виховна система Чутівської ЗОШ I-III ступенів
18:32
Виховна система Чутівської ЗОШ I-III ступенів

Педагогічна теорія – абстракція,

її практичне застосування –

завжди високе мистецтво.

І.Підласий

Перед сучасною школою стоїть надзвичайно важливе завдання – виховання нового покоління, здатного не тільки осягнути загальнолюдський зміст сутності існування людини, а й творчо вирішувати виникаючу проблему згідно з духом свого часу.

Необхідність створення в кожній школі власної моделі виховної системи розглядається в Державній національній програмі «Освіта» як один із «основних шляхів виховання».

Виходячи з того, що виховання, за А.С.Макаренком, процес залучення особистості до засвоєння вироблених людством цінностей, створення сприятливих умов для реалізації нею свого природного потенціалу та творчого ставлення до життя, спрямований на утвердження соціально-значущих норм і правил поведінки особистості, а вихованець – суб’єкт виховного процесу, який свідомо засвоює морально-духовні цінності, на їх основі плекає власні особистісні надбання, приймає самостійні рішення, покладає на себе відповідальність, здійснює свідомий життєвий вибір, - була сформульована проблема, над якою працює школа у виховній та позакласній роботі: «Формування ключових соціально-позиційних компетенцій школярів у процесі виховання».

Мета виховної роботи – формування у школярів сукупності соціальних якостей, властивих представникам різноманітних людських спільнот, що забезпечують існування та відтворення цих спільнот.

Мета виховання конкретизується

через такі виховні завдання:

Ø    забезпечення сприятливих умов для розвитку особистості дитини відповідно до її інтересів та суспільних вимог;

Ø    сприяння набуттю учнями соціального досвіду, успадкуванню духовних надбань українського народу; розвиток естетичних потреб і почуттів;

Ø    виховання національної свідомості, любові до рідної землі, родини, свого народу, держави;

Ø    культивування кращих рис української ментальності – працелюбності, свободи, толерантності, поваги до жінки, зв’язку з природою;

Ø    формування почуття господаря: господарської відповідальності, підприємливості, ініціативності, свідомого ставлення до життя в умовах ринкових відносин;

Ø    спонукання зростаючої особистості до протидій проявам аморальності, правопорушенням, бездуховності, антигромадській діяльності.


Модель виховної системи Чутівської ЗОШ I-III ступенів

«Школа – центр виховання у соціальному середовищі»


Модель виховної системи школи направлена на формування соціального досвіду вихованців і враховує:

Ø     соціальне замовлення різноманітних людських спільнот;

Ø     рівень сформованості у школярів соціальних компетенцій і досвіду;

Ø     особливості школи: умови, традиції, склад педагогічного колективу та матеріальну базу.


            Модель організації процесу виховання 

                 


ДІЯЛЬНІСТЬ СИСТЕМИ

ШКІЛЬНОГО УЧНІВСЬКОГО САМОВРЯДУВАННЯ 

Як же виховати справжнього громадянина нашої країни?

Яку виховну модель створити для формування в учнів ключових компетентностей, щоб вона могла реалізуватись через різні форми виховних заходів?

Тільки через формування демократичного світогляду, здорового способу життя, через відродження національних традицій, через пропаганду духовних надбань українського народу, через заходи, спрямовані на зміцнення української родини та виховання любові до рідної землі.

З метою реалізації цих ідей у школі приділяється велика увага учнівському самоврядуванню як способу організації життя колективу.

Вдосконалюючи систему учнівського самоврядування, педагогічний колектив ставить перед собою такі завдання:

1.           Через розвинену систему органів самоврядування забезпечити залучення учнів до діяльності колективу, суспільства.

2.           Зробити мету і завдання реформування виховної роботи особисто значущим для кожного з них.

3.           Сформувати в учнів високі моральні якості, вміння співпрацювати на принципах рівності, гласності, демократизму.

4.      Сформувати  толерантне  ставлення  до різних світоглядів, політичних доктрин, релігійних переконань.

5.          Сформувати почуття патріотизму, національної гідності, поваги до рідної мови.

6.          Ознайомити учнів із різними демократичними здобутками, особливостями становлення демократії.

Другий рік поспіль для учнів 1-4 класів існує у школі об'єднання «Козачата». У козачат є свої закони, заповіді, пісня. Посвята в козачата кожного року проходить у жовтні місяці, на День українського козацтва. Активну участь у підготовці та проведенні цього заходу приймають учні середніх та старших класів.

Самоврядування у ЗОШ І-III ступенів здійснюється через шкільний парламент - добровільне об'єднання учнів 5-11 класів. Організаційно-функціональна структура учнівського самоврядування дає повне уявлення про його роботу.

Організаційно-функціональна структура учнівського самоврядування школи


В основу роботи шкільного парламенту покладено такі принципи: 

   демократичний - всі учні мають рівні права, беруть участь у вирішенні питань, що стосуються життя школи;

   гуманний - захищає права кожного, добрим ділом і словом підтримує того, хто потрапив у біду;

     самодіяльний - учні самі вирішують питання шкільного життя, обирають цікаві справи.

Шкільний парламент обирають на засадах вільного і рівноправного висування кандидатів кожним класом школи.

Очолює шкільний парламент президент, який обирається шляхом виборів із числа сумлінних старшокласників.  

Виборам передує захист програм кандидатів у Президенти школи на загальношкільній лінійці.

Вибори проходять шляхом таємного голосування

        Президент школи організовує роботу учнівського самоврядування школи, члени його самі планують свою роботу і справи, а педагог-організатор приховано, непомітно направляє цей процес: виступає як порадник, помічник, а в період підготовки до планування ненав'язливо проводить свої ідеї через актив.

Беручи участь у самоврядуванні, учні школи: 

-  здобувають навички адаптації у новому середовищі;

-       формують товариські взаємини;

-       розвивають організаторські якості;

-     набувають мобільності в умовах, що змінюються;

-      роблять   свій   внесок у   колективне рішення  у   вигляді пропозицій, дій;

-       вибирають засоби рішення і планування роботи;

-       аналізують результативність своєї роботи

Учнівське самоврядування сприяє формуванню особистості, здатної приймати нестандартні рішення, сприяє розвитку соціально активної, гуманістично спрямованої особистості з глибоко усвідомленою громадянською позицією, почуттям національної самовідданості.

Школа для дитини є життєвим простором, а не «експериментальним майданчиком» майбутнього життя. Тому вся діяльність нашої школи вибудовується таким чином, щоб сприяти становленню особистості як творця власного життя, усвідомленого вибору нею власного життєвого шляху.






Категорія: Виховна діяльність | Переглядів: 3898 | Додав: chutovo
ВХІД

Сайт коректно переглядається тільки в браузерах: Opera,  Chrome,  Mozilla Firefox

СЬОГОДНІ
    Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
ДОПОМОГА ШКОЛІ

     

    Благодійний фонд "Дивосвіт наших дітей очима батьків"  

Корисні посилання

репетиторы математики
МИ У СОЦМЕРЕЖАХ

САЙТИ ПЕДАГОГІВ ШКОЛИ

ПОДІЛИТИСЯ З ДРУЗЯМИ
СТАТИСТИКА САЙТУ

Проверка сайта

ЗАРАЗ НА САЙТІ

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

 
 
Чутівська ЗОШ І-ІІІ ступенів © 2017